.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"فعلا با احمدی‌نژاد باید مدارا کنیم"

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام علی ثمری رئیس ستاد قرارگاه راهبری عمار و دبیر سابق هیئت عالی گزینش کل کشور در گفت‌وگو با فارس درباره یادداشت اخیر رئیس‌جمهور که در وبلاگ‌‌شخصی وی مبنی بر اینکه علت جدایی دوستان سابق عدالت بوده است، اظهار داشت: باید فرصتی فراهم شود تا نمونه‌‌هایی از این عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی را که احمدی نژاد از آن تعریف کرده و دم می‌زند تشریح شود تا مردم خود قضاوت کنند این‌ مسائلی که احمدی‌نژاد مطرح می‌کنند عدالت است یا خیر؟

مشاور سابق رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر عدالت به درستی رعایت می‌شد زمینه تاراج 3000 میلیارد ملت برای افراد سودجو فراهم نمی‌شد گفت: فضا فضای آلوده‌ای است که برخی‌ها موفق می‌شوند به این شکل بیایند و به جیب ملت دست‌برد بزنند.

وی ادامه داد: متأسفانه برداشتی که احمدی نژاد از عدالت دارد عین همان برداشت‌های انحرافی است که از ولایت، دین و مرجعیت دارند؛ از این رو چون مقام معظم رهبری فرمودند باید مدارا شود ما فعلاً بنای جواب دادن نداریم.

مشاور سابق رئیس‌جمهور تصریح کرد: آیا این عدالت است دانشجویی که از وابستگان درجه یک احمدی‌نژاد است 4 ترم مشروط شود و بعد از آن با معدل پایین و با 100 واحد درسی باقی‌مانده؛ وی را از یک دانشگاه سطح پایین به یک دانشگاه سطح عالی منتقل کنند و در آنجا نیز با زد و بندهای اداری به وی دکترا دهند آیا این عدالت است؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-ن 28 خرداد 1391
مدارا کردی اینقدر گفتی اگر نمی کردی پس چی میشد!!!!!!!
نا شناس 28 خرداد 1391
غرور خیلی صفت بدی هست و همه ی ادیان اونو نکوهش کردند تواضع وشجاعت داشته باشید سر تعظیم به آستان ملت بزرگ ایران اسلامی فرو آورید و اعتراف کنید که اشتباه کردید این هفت سال رو ... یقین داشته باشید ملت ایران که به فرمایش امام خمینی عزیز، بهتر از ملت عهد رسول الله هستند،فرزندان خود را می بخشد
مجتبی 28 خرداد 1391
جالب اینجاست در کشور ما مدعی هستند درست کار می کنند و بقیه حق را بجا نمی آورند.
نا شناس 28 خرداد 1391
واقعا با این مدارا کردن شمائید دم از انسانیت و مسلمان بودن میزنید و برادر دینی خودتون و خراب میکنید متاسفم واقعا متاسفم میدونی عمار کی بود متاسفم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.